یادداشت
گفتگو و گزارش

پاسخی به واکنش فرماندار اسبق کهگیلویه   

پاسخی به واکنش فرماندار اسبق کهگیلویه    

اخیر آقای جعفری فرماندار اسبق کهگیلویه در دولت محمود احمدی نژاد مطالبی را    بصورت مغرضانه علیه دکتر کامرانی در صفحه شخصی اینستاگرامشان ارسال کردند که لازم شد پاسخ آن را بدهیم. هر چند پاسخ دادن به این مطالب کم ارزش و ساده باعث مطرح شدن  امثال آقای جعفری می شود که خود دنبال همین موضوع و هدف  است اما به دلیل تکرار این سناریوی قدیمی لازم شد این بار جلوی قلم فرسایی های ایشان گرفته شود.

آقای جعفری که مشابه مرادش محمود احمدی نژاد در مردم فریبی و رفتارهای پوپولیستی دستی بر آتش دارد، سودای شرکت در انتخابات 98را دارد. وی که استوری های بسیار سطحی و  کم ارزشش زبانزد خاص و عام است سعی دارد با رفتارهای عوام پسند، خود را به نسل جوان معرفی کند. اما آقای حعفری  آگاهی  جوانان از پایداری ها  و نحوه تفکر و مدیریتشان را نادیده گرفته است.

فرماندار اسبق به  دکتر کامرانی حمله میکند و با فرافکنی سعی در مردم فریبی دارد. در حالی که مصاحبه ی آقای کامرانی و فیلم صحبت های ایشان در دسترس همه مردم قرار دارد، کامرانی به طور صریح اعلام کردند که معاون سیاسی استاندار ، جناب آقای دکتر نظری و مجموعه وزارت کشور باید پاسخگوی چرایی نامناسب بودن مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید کهگیلویه باشند. همچنین اظهار داشتند عزت کهگیلویه بزرگ با یک مراسم این چنینی خراب نخواهد شد.

آقای جعفری که با  زیرکی  کاذب خود در مطلبشان عنوان داشته است آقای کامرانی نماینده بخشی از اصلاحطلبان است، سعی دارد انشقاق جریان اصلاحطلبی را تقویت کند، غافل از اینکه دکتر کامرانی فقط و فقط برای همدلی جریان اصلاحطلب آنهم با اهرم صداقت مثال زدنی خود در تلاش است و در عین حال بی پرده انتقادات خود را مطرح میکند. آقای جعفری که احساس کرده است میتواند  با حمله به کامرانی خود را مطرح کند خوب است در جریان باشند که جوانان به خوبی  از عملکرد ضعیف وی و خسارت های تصمیمات نابخردانه اش  در زمان فرمانداری اش که اتفاقا در ضربه زدن به عزت کهگیلویه موثر بوده است  آگاهی دارند و در  فرصت مناسب این عملکردشان  برای آگاهی مردم رسانه ای می شود تا احساس نکنند حافظه تاریخی مردم ضعیف است.

دکتر کامرانی یک نیروی همفکر دولت است و همانطور که خودشان نیز عنوان داشتند، طبق اصل جاافتاده رایزنی،  با مسولین رایزنی میکند اما در کار آنها دخالت نمی کند.  جناب آقای جعفری ، تلاش دکتر کامرانی در سربلندی و عزت کهگیلویه  را در  رایزنی جهت پست گرفتن فرزندان کهگیلویه از لنده تا چرام و از لیکک تا دیشموک، از سوق تا سرفاریاب ببنیند.

امروز موفق ترین نیروهای دولت از حامیان دکتر کامرانی و  میوه حاصل ار درخت اصلاحطلبان است. در آینده نزدیک نیز اصلاحطلبانی پست خواهند گرفت که امثال شما دست بر دهان می مانید.

جناب جعفری به شما حق میدهیم برای جلوگیری از کابوس اتحاد اصلاحطلبان به نفاق بین آنها دامن بزنید، چرا که این ویژگی پایداری هاست.

پس از مناظره های بسیار قوی که دکتر کامرانی مقابل چهره های سرشناس اصولگرا نظیر ، دکتر فیاض بخش و یدالله مرادی انجام داد و توانست با استدلال، شجاعت و جسارت تمام آنها را به گوشه رینگ ببرد، سبب کینه اصولگرایان نسبت به وی شده و سعی دارند در هر بزنگاهی نسبت به وی عقده گشایی کنند.

(مطلب منتشر شده نظر نویسنده است و انتشار آن در سایت افتونیوز به معنای تایید تمام یا بخشی از آن نمی‌باشد)

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها